Jurist, ootame Sind liituma meie sõbraliku töökollektiiviga Tartu külje all Kastre Vallavalitsuses!
Ametikoha eesmärk on Kastre Vallavalitsuse kantselei asjaajamise korraldamine, vallavolikogu, vallavalitsuse ja vallasekretäri tehniline teenindamine. Samuti Kastre vallavolikogu, vallavalitsuse ja tema teenistujate õigusalane nõustamine ning õiguslikes küsimustes esindamine kohtus ja teistes asutustes.
Töö kirjeldus
- vallavalitsuse ja hallatavate asutuste õigusalane nõustamine;
- lepingu projektide ettevalmistamine ja kooskõlastamine;
- võlanõuete esitamine, vajadusel dokumentide vormistamine kohtusse;
- kohaliku omavalitsuse tegevust puudutava seadusandluse jälgimine, muudatuste alusel ettepanekute tegemine valla õigusaktides;
- õiguslikes küsimustes vallavalitsuse esindamine volikogus, kohtus ja teistes asutustes;
- notariaalsete lepingute eelnev kooskõlastamine ning suhtlemine notariga;
- märgukirjade, selgitustaotluste, teabenõuete ja muude dokumentide menetlemine teenistusülesannetega seotud valdkonnas;
- kantselei asjaajamise korraldamine koostöös vallasekretäriga;
- vajadusel õigusaktide eelnõude koostamine või osalemine nende koostamisel;
- volikogu istungi materjalide ettevalmistamine, eelnõude normitehniline ja õiguslik kontrollimine;
- vallavolikogu ja vallavalitsuse eelnõude, õigusaktide ja istungite protokollide kandmine dokumendiregistrisse ja nõuetekohane avalikustamine veebilehel;
- õigusaktide avaldamine elektroonilises Riigi Teatajas;
- vajadusel vallasekretäri asendamine.
Ootused kandidaadile
- õigusalane kõrgharidus (magister või sellega võrdsustatud haridus või kes on omandanud õiguse õppesuunal vähemalt riiklikult tunnustatud bakalaureusekraadi, sellele vastava kvalifikatsiooni Eesti Vabariigi haridusseaduse § 28 lõike 22 tähenduses või sellele vastava välisriigi kvalifikatsiooni ning kes on töötanud avaliku teenistuse seaduse § 2 tähenduses riigi või kohaliku omavalitsuse ametiasutuses vähemalt kaks aastat);
- eesti keele valdamine kõrgtasemel;
- tunneb kohaliku omavalitsuse korraldust reguleerivaid õigusakte;
- vastutustunne, korrektsus ja täpsus;
- hea pingetaluvus, suhtlemis- ja koostööoskus
- ametikohal vajalike arvutiprogrammide kasutamise oskus;
- B-kategooria juhilubade olemasolu.
Kasuks tuleb varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses.
Omalt poolt pakume:
- huvitavat ja vaheldusrikast tööd kohaliku elu keskmes;
- erialast täiendkoolitust;
- toetavat ja sõbralikku töökollektiivi;
- võimalusi eneseteostamiseks;
- 35 päeva põhipuhkust;
- osalist sõidukompensatsiooni.
Motivatsioonikiri, elulookirjeldus (CV) ning haridust tõendavate dokumentide koopiad palume esitada hiljemalt 11. jaanuaril 2026 e-posti aadressile vald@kastre.ee
Tööle asumise aeg: esimesel võimalusel.
Lisainfo:
Elen Heidok
Vallasekretär
elen.heidok@kastre.ee
744 6526


